.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشخیص اهلیت سرمایه‌گذار پتروشیمی برعهده سازمان‌های متولی است/ از ابربدهکار بودن سرمایه‌گذار مطلع نیستم
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تشخیص اهلیت و عاملیت سرمایه‌گذار پتروشیمی برعهده سازمان‌های متولی می‌باشد و مهمترین خواسته ما اصل پتروشیمی و امتیاز آن برای بهشهری‌ها و استان مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر در پاسخ به این سؤال که در برخی از رسانه‌ها از سرمایه‌گذار پتروشیمی مازندران در بهشهر به عنوان یکی از ابربدهکاران بانکی نام برده شده اظهار کرد: آنچه در بحث پتروشیمی از آن صحبت می‌کنیم و سخن می‌گوییم اصل پتروشیمی و امتیازی است که برای بهشهری‌ها و در اختیار بهشهر است.

وی افزود: ما با سرمایه‌گذار کاری نداریم و در واقع در جریان اینکه بدهکار هستند یا نه قرار ندارم و حرف ما این است که این پتروشیمی حق بهشهری‌ها و مازندران است و باید اجرا شود و اینکه عامل این کار چه کسی باید باشد؛ تشخیص اهلیت و عاملیت برعهده سازمان‌های متولی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا سازمان‌هایی که مجوز برای این نوع پروژه‌های بزرگ ارائه می‌کنند؛ مساله مالی و توانمندی مالی برای آنان مهم است و این مهم برعهده دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی است.

شریعتی افزود: آنچه بر عهده ما به عنوان نماینده مردم قرار دارد؛ حقی است که هیأت دولت به استان مازندران و شرق مازندران داده و ما آن حق را مطالبه می‌کنیم و اینکه چه کسی اجرا کند برعهده دستگاه اجرایی است.

وی گفت: اصل پتروشیمی برای ما مهم است و اینکه سرمایه‌گذار فعلی این پروژه از ابربدهکاران بانکی ما هستند، بنده مطلع نیستم.

 این روزها بحث احداث پتروشیمی میانکاله محل مناقشه سنگین در فضای مجازی و حقیقی تبدیل شده است و هر روز چالش های پیش روی این طرح قرار می گیرد که یکی از این مسایل بحث ابر بدهکار بودن سرمایه گذار این پروژه است که در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی به آن اشاره شده است./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.